Гаранција и враќање
Нашата гаранција и услови за враќање
Сите ваши нарачки од samad.mk се испраќаат до вас, нашите клиенти, преку карго. Има неколку прашања што треба да се разгледаат кога курирската компанија ќе ви ја испорача нарачката. Вашите нарачки се доставуваат до договорениот товар во просек од 3 работни дена. Ви е испратена е-пошта во врска со нарачката дадена на товарот и е наведен референтниот број на карго на вашата нарачка. Испораката не се врши во недела поради тоа што карго компаниите не работат.
Како треба да го добијам карго пакетот?
Бидејќи карго компанијата се трка со времето, сака да го испорача производот и веднаш да замине, но има чувствително прашање. Формуларот за карго не треба да биде потпишан пред да го добиете вашиот товарен пакет. Пред да го потпишете извештајот за испорака, проверете дали кутијата на вашиот производ е оштетена поради транспортот. Ако има некаква штета во кутијата од која било причина, вратете ја вашата кутија на службеникот за товар без да потпишете какви било документи поврзани со испораката. Вашите нови производи ќе бидат испратени од нас веднаш. Во случај на прием на производите со оштетени кутии, samad.mk не одговара за оштетување или недостаток на производите внатре.
Дали има некоја деформација во испорачаното пакување?
Доколку има некаква деформација во пакувањето донесено од карго компанијата или ако постои сомнеж што ве натера да мислите дека производот внатре може да е оштетен, отворете го пакувањето до службеникот за товар и проверете ја физичката состојба на вашите нарачки без да го потпишете карго формуларот. Ако не гледате никакви проблеми, можете да го потпишете формуларот за пренос. Доколку мислите дека производите во кутијата се оштетени на кој било начин, не преземајте ги производите за испорака и побарајте извештај за оштетување на товарот од службеникот за товар. (Ве молиме не земајте ги производите што се снимени. Производите мора да се вратат на вашиот samad.mk.)
Вашите производи ќе ви бидат разменети и повторно доставени до вас.
Скршена, смачкана, скршена или оштетена испорака.
Должноста на карго компанијата е да го достави вашето купување од samad.mk на вистинската личност нудејќи безбеден транспорт. Доколку има некакво оштетување на производот, можете да отидете во филијалата за товар и да водите евиденција. Откако производот ќе стигне до нас со извештајот што го чувате, вашата размена ќе се изврши веднаш.
ВРАЌАЊЕ
За да се искористи правото на враќање за сите видови производи, пакувањето на производот мора да биде неотворено, недопрено и производот неискористен. Трошоците за испорака на производот вратен поради правото на враќање припаѓаат на КУПУВАЧОТ.
За да го извршите процесот на враќање;
„Формуларот за враќање на производот“ на задната страна на испратената фактура мора да биде целосно пополнет.
Производот што треба да се врати мора да биде неискористен.
Враќањето на производите што ја изгубиле функцијата за препродажба и не можат да бидат купени од друг клиент не се прифаќаат.
Доколку фактурата на производот е издадена на име на корпоративната компанија, мора да ја испратите заедно со „Повратна фактура“ издадена од институцијата за процесот на враќање, издадена во форма „Единечна цена на производот + ДДВ“. Пријавите за нарачки, чии фактури се издаваат во име на институции, не може да се пополнат доколку не се издаде „Повратна фактура“.
ЗАБЕЛЕШКА: Пред да ја извршите трансакцијата за враќање, потребната проверка во врска со вашата нарачка ја врши специјалистот за враќање на samad.mk. Во случаи кога се смета дека е неопходно да се испита производот што сакате да го вратите, тој се испраќа до овластен сервис на брендот или до компанијата добавувач за контрола. Ве молиме да контактирате само со samad.mk во врска со враќањето на производите. Сите барања за враќање мора да бидат известени до вашата служба за корисници на samad.mk и испратени по курир за да бидат испратени до вашиот samad.mk.
НОВА ПРИМЕНА СПОРЕД ОПШТИ КОМУНИКАЦИИ ЗА ДАНОЧНА ПОСТАПКА ЗАКОН БР.385!
Доколку не сте даночен обврзник, при враќање на производот што сте го купиле, мора да ги пополните информациите во соодветниот дел за враќање на фактурата на нашата компанија и да го потпишете, а заедно со производот да ни го испратите назад. Во спротивно, вашето враќање нема да биде завршено.
Кога ќе заврши процесот на враќање:
Информативна е-пошта ќе ви биде испратена автоматски кога ќе заврши процесот на враќање. Времето на рефлексија на процесот на враќање на средствата на вашата извод варира во зависност од вашата банка. Периодот на размислување на вратениот износ како плус салдо на вашата извод се одвива во рок од 10 работни дена. Не е можно samad.mk да се меша во овој процес. Во случај на какво било доцнење, можете да добиете детални информации од вашата банка.
